wtorek, 2 stycznia 2018

Prace o któych nie było mowy :)

Witajcie,
Z racji małego zamieszania z powodu Nikosia, kilku prac Wam nie pokazałam. Na pierwszy rzut Andrzejki. Pokazałam Zuzance kilka zdjęć z zabaw Andrzejkowych. Moja Zuzka jest na etapie oglądania zdjęć :). Więc z prawdziwą przyjemnością oglądała moje młodzieńcze wygłupy ;). Wydrukowałam też kilka obrazków, tradycji związane z Andrzejkami z internetu, pokazałam jej klucze, a że ja jestem zbieraczem xD haha to nawet mam stare klucze od babci z szafy xD. Oprócz kluczy pokazałam jej jeszcze świeczkę, wytłumaczyłam jak wosk zmienia się w ciecz, i jak szybko zastyga w ciało stałe. Gdy wosk był bezpieczny, tzn w stanie takim że nie poparzył by małej a był nadal na tyle płyny, dałam jej do pomacania. Już kilka razy podkreślałam, że dziecko w tym wieku poznaje wszystko przez zmysły: wzrok, dotyk, smak, węch. Następnego dnia przypomniałam jej jak wygląda klucze:

Przygotowałam:
- papier holograficzny z bloku papierów kolorowych zakupionych w Biedronce
- klej magic
- nożyczki
- pędzelek
- wydrukowaną kartę z kluczem
Wytłumaczyłam co i jak :) i przystąpiłyśmy do dzieła







Kolejną pracą są brokatowe szyszki na choinkę :) powiem Wam że zakochałam się w tych brokatowych farbkach kupionych w Biedronce, niestety niewiele mam zdjęć, bo kursowałam między Zuzą a karmieniem Nikosia, i już 3 opcji jak pstrykanie zdjęć, nie dałam rady, jak pościągam szyszki z choinki to pstryknę zdjęcie.






Ostatnia praca pojawiła się w raz z pierwszym śniegiem w ogrodzie :), do tej pracy

Potrzebne:
- biała pasta do zębów
- niebieskie, fioletowe, granatowe, albo czarne kartki z bloku kolorowego
- pędzelek

I powstały takie pejzaże zimowe:

Ok lecę do mojego wrzaskuna xD. Mam nadzieję że kolejne prace pokaże wolniej, będą na czasie ;) i mniej chaotycznie.

Pozdrawiam
LVS


3 komentarze:

  1. Powodzenia twórcza Mamuśko :) niech wena do wspólnej zabawy Cię nie opuszcza :)
    Pozdrowienia dla Waszej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że sprawiło Wam to duża zabawę. Oby jak najwięcej takich chwil radości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie spędzasz czas z Panną Zuzanną :-)

    OdpowiedzUsuń