poniedziałek, 10 grudnia 2018

Lampion Mikołaja

Witam,
Pokazywałam jakiś czas temu jaki lampion świąteczny zrobiłam z moją córką, w tym dniu nie było mojego wychowanka Mikołaja 2 lata, a gdy się pojawił, zrobił własny lampionik.
Przypomnę, najpierw ja zrobiłam szkielet z patyczków po lodach, potem dzieci pomalowały na biało, a następnie, wspólne przyklejanie dekoracji za pomocą kleju na gorąco.



























I na koniec oba lampiony razem :). Niestety :( to nasza ostatnia wspólna praca, od jutra Mikołaj idzie do przedszkola.


Lampion Mikołaja zgłaszam do wyzwania KTM "Lampion"


Do Szuflady  "niech się błyszczy"





oraz do DIY "w blasku świec"




Pozdrawiam

Lady Savage i Mikołaj

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł i wykonanie, dziękuję za udział w wyzwaniu Ktm

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca z takim maluchem to prawdziwe wyzwanie! Pięknie sobie poradziliście 🙂
    Dziękuję za wspólną zabawę w KTM 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na dekoracje i zabawę z maluchem! Dzięki za udział w wyzwaniu DIY - DT DIY Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, wspaniały lampion i świetna asysta! Dziękujemy za dołączenie do wyzwania DIY.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny lampion, dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń