piątek, 28 grudnia 2018

Karnawałowa różdżka

Witam,

Ledwo się święta skończyły, a kto ma dzieci, już musi myśleć o karnawale xD. Zuzia kim chcesz być: Taką ładną Elsą, która robi czary mary. Mamy stój Elsy, ale moja córka chodzi za mną, chodzi: a gdzie czary mary, pokazałam jej, że rączkami się czaruje, a ta mnie "męczy". W końcu po kilku dniach doszłam do tego co to czary mary xD -> różdżka taka jak w bajce Holly i Ben. No to proszę:

Potrzebujemy:
- filc
- brokat
-brokatowe wstążki
- wata
- klej na gorąco
- igła i nitka
- wstążki
- cekiny
- nożyczki
- patyk (pałeczki do ryżu)


Wieczór wcześniej wycięłam z żółtego filcu 2 gwiazdki

Najpierw spróbowałyśmy razem nawinąć wstążkę brokatową na pałeczkę od ryżu, średnio to wyszło, bo Zuza zaczęła się irytować bardzo, że wstążka jej spada. Dałam jej wstążeczki do pocięcia, a ja w tym czasie nawinęłam wstążkę na patyczek.



Następnie 2 części gwiazdki zszywałyśmy igłą i nitką, doszywając cekiny.






 Kolejny etap to wypełnianie gwiazdeczki watą :)







No i miałyśmy gotową gwiazdkę, i wstążki i patyczek, teraz mama musiała to wszystko połączyć. 


Ale ktoś musiał mamusi pomóc, by wstążki się nie plątały.


Tak się cieszyłam, że pociągnęłam za mocno i wstążeczki się rozsypały xD trzeba było zbierać i szyć na nowo. 




I teraz dodać odrobinę magi



i można czarować!


Nasza różdżka wygląda tak




Uwielbiam spełniać te malutkie marzenia, bo radość z nich jest taka wielka.


Różdżkę zgłaszam do wyzwania w KTM "Gwiazdka" 



Pozdrawiam

Lady, Zuzia i Nikoś



5 komentarzy:

  1. Cudna, a ile radości daje Zuzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczarowanie w "butelkę" było niezłe...ma moc ta różdżka i czary Zuzi ;)
    Dzięki za wspólną zabawę w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała różdżka, a czary! Powalają na kolana! ♥️ dzięki za wspólną zabawę z KTM

    OdpowiedzUsuń