niedziela, 27 stycznia 2019

Dziki dzik :3

Witam,
czasami najlepsze pomysły przychodzą znienacka xD. Tak było teraz. Na codziennym spacerku z dziećmi, pospacerowaliśmy troszkę inną trasą jak zwykle i spotkaliśmy ślady dzików. Zaczęła się z moją 3 latką rozmowa o dzikach, z zaciekawieniem patrzyła na przewróconą ziemię. Wracając z spaceru do domu, mijałyśmy złamaną sosnę. Igły były takie brązowe, takie szaro brązowe, ..... takie jak szczecina dzika! W głowie pojawił mi się pomysł. Reklamóweczka, dziecko zaangażowałam do zbierania igiełek. A następnego dnia robiłyśmy dzika :)

Potrzebujemy:
- nożyczki
-papier kolorowy samoprzylepny lub papier kolorowy i klej
- igliwie
- taśma dwustronna
- ruchome oko


Dzień wcześniej namalowałam kontur dzika i przykleiłam taśmę dwustronną. Gdy NIko poszedł na siestę, ja wyciągnęłam dzika :). Córa jak zwykle chętna do pracy :)


Pozrywałyśmy taśmę i zaczęła Zuzanka przyklejać igliwie.











Potem nakleiła kła, oczko, racice, ogonek i grzywę :





Efekt końcowy wygląda tak. Powiem, że jestem bardzo zadowolona, Zuza też. Nawet tata go zauważył!









Prawda, że wyszło super!

Pozdrawiamy :)

Lady Savage i Zuzia

1 komentarz: