niedziela, 6 stycznia 2019

Drobnostki

Witam,
dziś o drobnostkach :). Pierwszą drobnostką jest gazeta Mój Maluch. Już ją zachwalałam tu wielokrotnie, i tym razem nie będzie inaczej. Jestem pod wrażeniem jak cudownie do wieku są dostosowane zadania, do tego ciekawe, różnorodne, proste. A tak się bawiłyśmy z ostatnim numerem







Inna drobnostka, ale równie zabawna :) i dająca sporo radości to Zeszyty 3 lata z Biedronki










Niedawno był sylwester, więc swoje fajerwerki musiałyśmy zrobić.






a i smoczą trąbkę, by wszystkim oznajmić 2019 rok





Ostatnio mało czasu mamy na zadanka, bo mój młodszy krasnalek postanowił: skończyłem 13 miesięcy, więc na tyle jestem dużym chłopcem, by sobie popołudniu drzemki nie robić. Tyle rzeczy ciekawych, szkoda spać xD.  A że jest to mały rozbójnik, i czasami w 3 dorosłych nie potrafimy nad nim zapanować. Mam nadzieję, że niedługo pokażę coś wspólnie zrobionego z Nikosiem.

Pozdrawiam
Lady Savage i Zuzia oraz Nikoś




1 komentarz: