sobota, 15 września 2018

Wakacyjne aparaty :)

Witajcie,

Wśród moich bliskich znajomych znajduje się ktoś, kto ma niezwykły talent. Zamienia drewno w malutkie cuda, a mnie się wymarzyły aparaty dla dzieci, i dla mnie jeden jako dekoracja na przyszłe wakacje. Marta sprostała zadaniu w 1000 % . Zobaczcie sami:


Przygotowałam palety, farbki, pędzelki i dzieci xD








Frajdy było co niemiara, dzieci brudne i szczęśliwe :). A potem jak wyschły to zdjęcia z takiego aparatu dopiero są wyjątkowe. Zabawka zrobiona przez dziecięce rączki cieszy bardzo.






Ja swój aparat zgłaszam na wyzwanie Threee Wishes "Wspomnienia z wakacji"



Banerek:

Pozdrawiam
Lady Savage, Zuzia, Nikodem i Mikołaj



Ps: Proszę Was o wzięcie udziału w akcji Karteczka dla Adasia. I poinformowaniu o tej akcji na swoich blogach. Adaś jest synkiem mojej przyjaciółki :(, który od tego roku zmaga się z glejakiem w swojej główce :(.


Więcej inf o akcji znajdziecie na moim drugim blogu: tutaj.



2 komentarze:

  1. Niezwykła wakacyjna pamiątka :-) Dziękuję za wspólną zabawę z Three Wishes - Danfi z DT

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja nie mogę - Nikoś w akcji :-)

    OdpowiedzUsuń