sobota, 8 września 2018

Witaj szkoło!

Witam,
W poprzednim poście pisałam, że moje dziecię nie dostało się do przedszkola, mimo to zrobiłyśmy własny osobisty plecach, na razie taki na kartce z bloku technicznego, ale jest i cieszy oko mojej córeczce.

Potrzebujemy: 
- kartkę z bloku technicznego
- różne tkaniny
- klej
- nożyczki
- guziki
- paski, rzemyki, klamry



Najpierw największą część smarujemy klejem i przyklejamy na kartkę






a potem z resztą robimy tak samo :)



No i tak powstał plecaczek


I jak Wam się podoba?

Plecaczek zgłaszamy do KTM "Szkoła"


Pozdrawiamy
Lady, Nikoś, Zuzia

5 komentarzy:

  1. Plecak świetny, bardzo mi się podoba. Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zabawa, a plecaczek uroczy, aż chciałoby się taki uszyć :)) Widać, że Zuzia się napracowała.
    Dziękuje za udział w Wyzwaniu GP w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny sposób na zabawę dla malucha :) Plecaczek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny plecaczek :)
    Sama takim prawdziwym bym nie pogardziła ;)
    Dzięki za wspólną zabawę w wyzwaniu GP w KTM :)

    OdpowiedzUsuń