sobota, 16 lutego 2019

Girlanda wróżkowa

Witam,
Bardzo długo nam zajęła czasu ta girlanda, już obawiałam się, że nie zdążymy, ale jest :)  zapraszam do oglądania:

Potrzebujemy:
- sznurka
- bucików
- drucików kreatwnych
- drewnianych kulek
- blok techniczny
- flamastry
- włóczki
- stare ubrania
- nożyczki
- klej typu magic i na gorąco
- duże cekiny



Najpierw z bloku technicznego wycinamy sukienki




Potem dokładnie smarujemy sukienki klejem magic


przyklejamy na wybrane tkaniny







 i czekamy aż wyschną xD


I tak czekałyśmy kilka dni bo nie było czasu, aż w końcu ja usiadłam wieczorem i zrobiłam jedną wróżkę na próbę



Po czym znowu nastąpiła przerwa

Aż w końcu usiadłyśmy do nich razem i spędziłyśmy 3 dni na tworzeniu girlandy




Ja zszywałam sukienki igła i nitką, a Zuzka w tym czasie malowała buzie i robiła włosy







Potem trzeba było nawlec włosy, koraliki i sznurek,





Pamiętać trzeba że po każdym nawleczeniu na sznurek sukienki trzeba z tyłu pleców zrobić supełek, aby się wróżka nie zsunęła.

Innego dnia Zuzanka zakładała buty, a mama gorącym klejem przyklejała skrzydełka 






A tak wygląda efekt końcowy! Polecam na skrzydełka wykorzystać duże, i powiesić girlandę koło okna, słonce odbijające się w skrzydełkach daje nam niesamowity efekt w pokoju! Jakbyśmy weszli do świata tęczy.



















Pozdrawiamy :)

Lady i Zuzanka :)

ps: właśnie zauważyłam, że jednak nie zdążyliśmy, bo do wczoraj było wyzwanie xD  no nic trudno.



1 komentarz: