środa, 25 lipca 2018

Gipsowe magnesiki na lodówkę

Witam,

Dziś znowu zapraszam w podróż w głębiny oceanu :). Kilka tygodni temu kupiłam Zuzi 5 szt różnokolorowego piasku kinetycznego, dostałam do niego gratis małe foremki, małe bo mają ledwo 5 cm, foremki w kształcie morskich stworzeń. Hmmm moja głowa zaczęła wirować, zaraz zaraz, gdzieś miałam gips! Kupiłam go wieki temu bo chciałam robić fajowskie figurki, po zrobieniu szkaractwa, odłożyłam go gdzieś .... no właśnie gdzieś? Po 4 dniach szukania, znalazłam :) zrobiłyśmy z córeczką masę gipsową, potem łyżeczką do foremek, magnesik :) i czekanie.


Po godzinie zabrałyśmy się do malowania








A na końcu nasze magnesiki wyglądały tak :)


Piękne prawda :) zgłaszamy je również do morskiego wyzwania w KTM

Pozdrawiamy

Lady, Zuzia i Nikoś


4 komentarze:

  1. Super, dziękuje za udzial w wyzwaniu, bardzo fajne macie pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!
    Dzięki za wspólną, kreatywną zabawę w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w wyzwaniu, magnesy są super :-)

    OdpowiedzUsuń