poniedziałek, 17 grudnia 2018

Choinka z szyszek :)

Witam,
Od dawna miałam ochotę spróbować swoich sił w choinkach szyszkowych, czekałam nie wiem na co, ale się w końcu doczekałam ;3 :

Potrzebne będą
- jakieś łańcuchy, gwiazdki, pomponiki,
- szyszki
- klej na gorąco
- stożek styropanowy
- gips
- patyk
- mech
- sanki drewniane
- prezenty styropianowe
- wazon, doniczka
 


Najpierw z Zuzką zrobiłyśmy gips





Do gipsu wsadziłyśmy 2 śliczne patyczki :3, gdy dziecię poszło spać, mama odpaliła pistolet z gorącym klejem



Rano posrebrzyłyśmy naszą choinkę, po wyschnięciu zaczęłyśmy przyklejać :)







A efekt bardzo zadowalający :3 jestem dumna z naszej choineczki :)













Masze cudo zgłaszamy do KTM, wyzwanie W blasku złota i srebra 










Pozdrawiamy

Lady Savage, Zuzia i Nikoś

 



4 komentarze:

  1. Szyszkowe choinki to mój numer 1 w dekoracjach świątecznych. Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna dekoracja, fajnie że skorzystałas z naszego tutorialu, dziękuję za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo efektowna :-) A styropian nie rozpuszczał się od kleju na gorąco?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Wam wyszły :)
    Dzięki za skorzystanie z naszego tutka i za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń