sobota, 18 listopada 2017

Pani jesień

Witam,
Dziś przedstawię pracę, którą można wykorzystać na wiele sposobów, na różne okazje, może być to Pani Jesień, Matka Natura, Lala, a wykorzystać można stare ubrania, bibułę, plastelinę, to co znajdziemy na dworze, słowem wszystko!

Potrzebne będą:
- kartka z bloku technicznego
- coś na sukienkę (listki, tkanina, bibułka idt)
- taśma dwustronna, osobiście polecam firmy  Iter A&G

 szablon lalki znalazłam na google:

 dzień wcześniej wieczorem wydrukowałam ją na kartce z bloku technicznego, przykleiłam na sukienkę taśmę dwustronną, pozostawiać jedną stronę taśmy nie oderwaną.
I następnego dnia, pokazałam Zuzi jak zacząć dekorować sukienkę, potem poszło ;) miałam dzieciątko z głowy na 2 godziny :) zajęła się klejeniem sukienki :) a mamcia piła kawkę, haftowała i pstrykała zdjęcia dziecku:






a to efekt końcowy


Prawda, że pięknie :) jestem z niej bardzo dumna :), poradziła sobie śpiewająco :P.

Pozdrawiam
LVS

4 komentarze:

  1. Nie mogę się doczekać jak będę się tak bawić z moją córką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Panna Zuzanna rośnie jak na drożdżach i jaka jest skupiona na pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawa dla małej artystki!!!

    OdpowiedzUsuń