piątek, 10 listopada 2017

Marynowane grzybki i wyzwanie w Klubie Twórczych Mam

Witajcie :)
Dziś pokażemy pracę pod tytułem "Marynowane Grzybki" :).

Potrzebujemy
- pędzelka
- kartka papieru
- stara koszulka albo bibuła
- sznureczek
- klej typu magic
- ziemniak
- brązowa farbka



Dzień wcześniej przygotowałam słoiczki i wycięłam w ziemniaku grzybki. Za wzór słoiczka posłużył mi obrazek z internetu:
Odrysowałam denko na starej koszuli, wycięła i przykleiłam klejem magic, sznurek natomiast zawiązałam, obwiązując po prostu kartkę.
Następnego dnia pokazałam dziecku jak malować po ziemniaczkowym grzybku i jak odcisnąć na słoiczku :). Ile radości





Ostatecznie obie prace wyglądają tak :)
 A Zuzanka zdecydowała, że jeszcze chce rysować :), dziś mamo za szybko skończyłyśmy ;)
 No przyłapałaś mnie ;) ale ja mam rączki czyste xD
Nasza praca jest punktem 6 w wyzwaniu KTM.
Kilka dni temu było Halloween :) na to okazję się przebrałyśmy :)
i zrobiłyśmy dynię :) (punkt 34)

:) a z dyni była pyszna zupka :) (punkt 11), niestety moje dziecię jej nie polubiło, tatuś też nie, natomiast mamusia w ciąży zjadła cały gar xD
Jutro spróbujemy zrobić z reszty placki dyniowe.

Z dwulatkiem ciężko siedzieć w domku ;) więc obowiązkowo spacerek po lesie (punkt 7), nawet jak pada, chociaż dla mnie, w 38 tygodniu, to już nie lada wyczyn xD.




Podczas spacerków zawsze coś zbierze ;) (punkt 8 i 1), niestety nie mam zdjęć, bo szkraba trzeba pilnować, bo lubi zbierać nie tylko liście xD, ale papierki, kupki psów, i grzyby.
Z tego zawsze powstanie jakaś dekoracja (punkt 22) :) albo ludzik (punkt 8 i 32)





:) I to by było na tyle. W najbliższym czasie postaram się coś jeszcze opublikować z naszych prac, ale może być tak że zniknę z świata blogowego na chwilę. Jak ogarnę siebie, Zuzię i nowonarodznego Nikosia :) to nie omieszkam wrócić.

Pozdrawiam
LVS

Ps: jeszcze banerek Wyzwania



7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna relacja. Spodobał mi się pomysł ze słoiczkiem, grzybkami i księżniczką. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna relacja! Bardzo mi się podoba Twój pomysł na marynowane grzybki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna fotorelacja!! w 38 tygodniu oba moje maluchy ujrzały światło dzienne ;) spieszyło się im ;)...
    Mam nadzieję, że przyszłą zajawkę JESIENNĄ już z młodszym rodzeństwem wykonacie :)
    Ps. dodatkowo dekoracje- MUCHOMORKA możecie zgłosic do zabawy organizowanej także u nas "Zrobione z Mamą - MUCHOMOREK" https://klub-tworczych-mam.blogspot.de/2017/10/zrobione-z-mama-muchomorek-i.html do końca zabawy zostało tylko 4 dni :) wystarczy , że w poście dodasz banerek, a pod naszym postem podlinkujesz swój post.
    Pozdrawiam! Dziękujemy za wspólną zabawę w Klubie Twórczych Mam "Jesienne wyzwanie dla KAŻDEGO"

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo fajną, bardzo pomysłową i bardzo twórczą mamą :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się razem cudnie bawicie :) Zuzia po takich kursach plastycznych, na pewno zostanie artystką!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała relacja z waszych wspólnych chwil 😀

    OdpowiedzUsuń