poniedziałek, 29 stycznia 2018

Czapeczki

Witam :)
Dzisiaj z moją córeczką zrobiłyśmy czapeczki :), ale nie szydełku, czy drutach, bo moja latorośl za malutka, :) z kartonu i niteczek :).


Potrzebne będą: 
-2 czapki wycięte z kartonu, wzór z internetu
- kłębki
- pompony
- cekiny, naklejki, guziki, makaron, cos do dodatkowego ozdobienia :)
- klej
- pędzelki
- nożyczki

Moja niunia postanowiła poprzecinać niteczkę, i dostała do łapek pierwszy raz ostre nożyczki. Popatrzcie  jak dzielnie sobie radzi:




 Jeszcze dekoracje, moja córka oczywiście wybrała cukierki xD



A ja xD jak to stwierdziła Zuzia, zrobiłam talerz spagetti xD. Sami oceńcie :)


Dwie prace razem:


I Zuzi :)

I jak Wam się podobają czapeczki?

Pozdrawiamy 
LVS, Zuzu i Niko


 

3 komentarze:

  1. Czapeczki śliczne i... apetyczne :-) Twoja rzeczywiście wygląda jak spaghetti. A Panna Zuzanna sama tak nożyczki złapała, czy pokazałaś jej jak trzymać? Niektóre dzieci chwytają nożyczki czubkiem do dołu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Annette, nie uczyłam jej, myślę że ona sama się nauczyła z obserwacji, nie raz widziała mnie jak haftuje i używam tych nożyczek.

      Usuń