środa, 3 października 2018

Familia Sówek

Witam,
Dawno mnie tu nie było, ale czasu na pracę z dzieckiem coraz mniej. Najpierw umarł nasz 6 letni przyjaciel świnka morska. Dzieci się pochorowały, teraz przez 2 tyg mamy pod opieką pieska mojej mamy, no i dzieci znowu są chore. Tak w skrócie.

Anetko, na zdjęciach jest syn mojej koleżanki Mikołaj, którym się opiekuje od czasu do czasu, gdy jego mama pisze mgr z prawa.

A teraz nasze sówki:

Potrzebne będą:

- szyszki
- filc
- klej na gorąco
- gałązka
- mech
- druciki





Wieczorem powycinałam skrzydełka i oczki sówką, od tygodnia suszyłam mech, szyszki oraz gałązkę, i przygotowałam łapki z drucików.  Skorzystałam z tego szablonu:




Wczoraj, najpierw Zuzanka poprzyklejała filc do siebie, tworząc oczka i skrzydełka









A potem z moją pomocą i klejem na gorąco, łączyliśmy rodzinę: Sówkę Mamę, Sówkę Tatę, sówkę Zuzię i sówkę Nikosia :)




 Tak powstała Rodzinka Sówek :)




Rodzinkę zgłaszam do wyzwania w KTM: "Skrzydlaci przyjaciele" 

Pozdrawiamy

Lady, Zuza, Niko

7 komentarzy: