środa, 10 października 2018

Zeszyt 3 latka z Biedronki

Witam,
W zeszłym roku zakupiłam teczkę 2 latka w Biedronce. W każdej teczce znajdują się 4 zeszyty, w zeszłym roku był: dom,zwierzęta, por roku, i coś jeszcze. Byłam nią zawiedziona. Podglądałam teczkę 3 latka, 4 latka i 5 latka. Dno. Kilka razy układałam recenzję. Dość niepochwalającą. Postanowiłam jednak dać szansę, bo widziałam w tym jakiś potencjał. I się nie myliłam. Nareszcie ktoś pomyślał, i stworzył coś łatwego, interesującego, kolorowego, i nie powtarzającego się dla malucha. W tym roku zeszyty podzielone są na pory roku: Jesień, Zima, Wiosna, Lato. Różnorodność mnie zachwyca, znajdziemy zadania z plasteliną, farbkami, naklejkami, listkami. Dodatkowo zadania są szybkie, w każdej chwili można wyciągnąć zrobić 2-3 zadanka i schować, bo młodsze się obudziło. Jestem zadowolona z tegorocznych zeszytów z Biedronki, i gorąco polecam.
A tak my się bawiłyśmy z zeszytem pt: Jesień









Pozdrawiam i zachęcam to zakupu.

Lady, Zuza, Nikoś.

1 komentarz: