środa, 25 października 2017

2 prace na zabicie czasu

Witam,
Jaka pogoda u Was, u nas zimno i bardzo mokro, nie lubię mokrej jesieni, dlatego cieszy mnie to że wrzesień i październik był ładny. Ostatnio w moim życiu się też poplątało, ale to nie chcę tu zasmucać bloga.  Nie zmienia to faktu, że na prace z dzieckiem nie mam ochoty. Kiedyś w biedronce kupiłam naklejki ciasteczka, liski, literki, no i parasolki z deszczem, robiłam kartki haftowane na różne okazje i takie naklei nie raz ślicznie dodawały uroku. Każdy dwulatek kocha naklejać :) A naklei z biedronki są kapitalne, trzymają się bardzo dobrze :) na każdej powierzchni, ale jak chcecie zmiany, ściągacie, nakleja 2 raz się nie naklei (chociaż są wyjątki), nic nie odrywa. Do setna :). Pokazałam Zuzce, że dziś leje deszcz, porozmawiałyśmy o deszczu, zakupiłam książeczkę z pogodą dla maluchów, i pokazuje na obrazku jak "robi się deszcz", potem nakleiłyśmy chmurkę i dalej Zuzia naklejała kropelki deszczu oraz parasolki:
Może nie jakieś twórcze, ale dziecka nie było 37 min.
Kolejna szybka praca to halloweenowy duszek i nietoperz. Wiem, że ludzie mają różne podejście do tego święta, moje jest takie, żyjemy w wolnym kraju, każdy ma prawo świętować co mu się żywnie podoba, a ta cała nienawiść do Halloween, mnie denerwuje, największą nienawiść szerzą Ci co zielonego pojęcia nie mają ani o tradycjach obcych, ani o naszych, wystarczy odpalić wikipedie z odpowiednimi hasłami, i poczytać. I są to osoby, które same świętują święta, które wcześniej były pogańskie, baaa i podczas których urządzano krwawe ofiary ze zwierząt! No ale to nie jest blog historyczny, może kiedyś takowy założę. No to teraz nasz praca halloween.
Przygotowałam:
- dwustronną taśmę
-klei typu magic
- wyciętego wcześniej z papieru welurowego nietoperza i i duszka,
- specjalne nożyczki dla najmłodszych
-pędzel
- talerzyk na klei
- literki
-cekinowe gwiazdki





 I tak powstała straszna prac :)

Pozdrawiam
LVS

2 komentarze:

  1. Obie prace świetne, zwłaszcza ta straszna, a prace z dzieckiem mogą stać się fajnym antidotum na inne problemy. Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń