wtorek, 6 lutego 2018

Jednorożec


Witam,
Każdy  nas uwielbia zwierzęta, ale nie pokazujemy tego jak dzieci, dzieci gdy widzą swoje ulubione zwierzątko aż całe chodzą z tej radości. I nie tylko Ty o tym wiesz, ale całe osiedle! Haha. Ja bardzo kocham świnki morskie i żabki, mój brat upodobał sobie czerwoną pandę, siostra sowę, a moja córka koniki :). Ulubioną bajką jest Mustang z Dzikiej Doliny, rano wstaje mówię dzień dobry Zuziu, a córka na to IHAHAHAHAHA xD. Jeszcze przed wyzwaniem KTM "Jednorożec" zaczęłam haftować na podusi jednorożca, moja córka gdy go ujrzała zwariowała na jego punkcie. Wskakiwała mi na kolana i zawsze śmignęła z 6 razy igłą. Co wracałam do jednorożca, córka wskakiwała i haftowała razem ze mną :). Śmiało mogę powiedzieć i pokazać naszą wspólną haftowaną pracę. Najpierw hafciarki przy pracy:





A oto praca:



Zgłaszam naszą pracę do wyzwania Jednorożec w KTM.
Banerek:


A to hodowla koni mojej córki :)



I oczywiście jedna z 3 piżamek

I też z klocków zrobiliśmy wesołe miasteczko a w nim jednorożec zjeżdżalnia :)



Trzeba było zrobić większego jednorożca






 A tu jednorożec z garbem xD haha



I to byłoby na tyle

Pozdrawiamy
LVS, Zuzu i Niko

ps: taka ciekawostka jeszcze ;) logiem mojego rękodzieła jest jednorożec :) dlaczego on, bo moja rodzina jest pochodzenia szlacheckiego, i naszym herbem jest Bończa, czyli srebrny jednorożec na niebieskim tle.



7 komentarzy:

  1. Wyhaftowałyście pięknego jednorożca z zachwycającą kolorową grzywą :-) Fajnie się razem bawicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te Wasze jednorożce! Klockowy jest super, a haftowany to prawdziwe cudo!!! Mój syn jak był mały też ze mną haftował;-)
    Pozdrawiam Was cieplutko:-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna poducha!!! Moje dziewczyny też byłyby zachwycone:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ się kochanej pomocnicy doczekałaś :) Wyhaftowałyście śliczny obrazek, a podusia jest cudna!
    U nas też obecnie jest kucykowy szał :)

    Pozdrawiam serdecznie obie hafciarki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne jednorożce. Moja córka w tym roku skończy 16 lat a jednorożce wciąż darzy szczególnym sentymentem 🙂 dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie układa się Wasza współpraca i wszystko w tym wpisie zgrane :) dzięki za wspólną zabawę i udział w wyzwaniu w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń