środa, 4 października 2017

Recenzja pędzli z Ikei oraz farbek plakatowych z Biedronki

Witam Was,
Dziś chciałabym powiedzieć kilka słów o 2 produktach,  nie wiem jak to wyjdzie, bo nigdy nie pisałam recenzji, więc z miłą chęcią przyjmę wszelkie rady.
Zacznę od pędzelków, zakupionych w Ikei. Jest to komplet 6 sztuk pędzelków za 9.99. Na stronie Ikei, umieszczony jest dokładny opis produktu:
Dobrze wiedzieć
Zalecane dla dzieci od 3 lat
6 pędzli z włókna syntetycznego: 3 okrągłe i 3 płaskie.
Opis produktu
Uchwyt: lita brzoza, Bezbarwny lakier akrylowy
Włosie: poliester
Części metalowe: aluminium
Główne cechy produktu
- Krótkie uchwyty ułatwią dzieciom trzymanie pędzli i panowanie nad nimi podczas malowania.
- Pędzle mają lakierowane uchwyty, co ułatwia czyszczenia. Zalecamy jednak natychmiastowe umycie uchwytów i włosia wodą bezpośrednio po każdym użyciu.
Projekt:
S Fager/C Tubertini
Rozmiar i waga opakowania
Numer artykułu: 101.933.19
Opakowanie:: 1
Szerokość: 11 cm
Wysokość: 1 cm
Długość: 21 cm
Waga: 0.06 kg

A teraz moja opinia:

 
Jak najbardziej pozytywna. Moja 2 letnia córeczka z łatwością maluje tymi pędzelkami, mamy też zwykłe kupione w Biedronce, i w papierniczym, ale tymi z IKEI radzi sobie niesamowicie dobrze! Są leciutkie, przyjemne dla małych rączek, i dobrze chwytne. Myje się je naprawdę super. A wielki plus za to, że nie wypada im włosie. Nie wiem jak Wy ale ja miałam w swoim życiu różne pędzelki też w ręku, i zawsze wszystkie gubią włosy, potem z tych obrazków trzeba było wyciągać pojedyncze włoski pęsetką, tutaj już wykonaliśmy z 10 obrazków, a ani jeden włosek nie upadł. Wiec dla mnie i mojego dziecka ten produkt oceniam na 6! I śmiało go polecam wszystkim mamusiom i ich pociechom.
Drugim produktem są farbki z biedronki, z racji, że pracowałam w tej firmie, dostałam bon na artykuły szkolne, więc nie mam pojęcia w jakiej były cenie. Wzięłam farbki plakatowe 12szt o tradycyjnych kolorach i 10 szt o kolorach jaskrawych, brokatowych, z złotą i srebrną. Na obu farbkach jest ostrzeżenie, ze są odpowiednie dla dzieci powyżej 3 roku życia.  Jest adres i kontakt z producentem, farbki też dokładnie zabezpieczone były przed ewentualną kradzieżą . 


Moja opinia o tym produkcie: 

Również jak najbardziej pozytywna. Po pierwsze nie są one łatwe w otwarciu, co jest ważne :) gdy jest się mamą dwulatki. Po drugie bardzo szybko się je zmywa nie tylko z malutkich rączek, buzi, włosków, ale z ubrań, nie pozostawiają po sobie plam. Kolorki są miłe dla oka, bardzo ładnie wychodzą na kartkach. Rewelacja, a plus pędzelki z Ikei, to malowanie jest czystą przyjemnością. 

A oto efekty pracy mojego dziecka tymi pędzelkami oraz farbkami: 



Pozdrawiam
LVS

2 komentarze:

  1. Panna Zuzanna mocno skupiona na pracy , widać, że jej malowanie pasuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubimy też te pędzle z IKEA :) polecamy też farby z IKEA :)...starczają naprawdę na długo :) :)

    OdpowiedzUsuń